Powered by Smartsupp

Reklamace

Reklamace

Pokud už Vás potkala ta nepříjemná situace, že některý ze zakoupených produktů nefunguje zcela správně, je poškozený vlivem přepravy či úplně chybí v zásilce, rádi bychom Vám alespoň co nejvíce pomohli a poradili s řešením takovýchto komplikací. Reklamace u nás se nemusíte vůbec obávat! Vždy se snažíme, abyste měli s celým reklamačním procesem co nejméně starostí.

Jaký problém se zásilkou řešíte?

  1. Poškozená zásilka nebo její obsah

První a nejdůležitější krok je řešit zjištěné poškození IHNED a pořídit kompletní fotodokumentaci přepravního obalu (celkový pohled a detail poškození), poškozeného výrobku, EAN výrobku, použité výstelky a detail adresní etikety na přepravním obalu! Zde přikládáme postup pro správné nafocení poškozené zásilky. Přepravní obal, ani poškozený výrobek, prosím, v žádném případě nevyhazujte, dokud nebude reklamace ukončena. Tuto fotodokumentaci zašlete NEPRODLENĚ na e-mailovou adresu streitova@sapo.cz a poté nás kontaktujte na tel. 800 100 427. Často jsme schopni problém se zbožím vyřešit, aniž by bylo nutné reklamované zboží zasílat na naši adresu. Pokud to možné není, postupujte podle návodu níže nebo dle telefonické domluvy.

  1. Chybějící zboží v balíku (stejně jako bod 1.)
  2. Reklamace zboží v záruce/po záruce (např. elektronika)

Postup reklamace:

  • reklamované zboží zašlete jako doporučený balík na adresu: SAPO kadeřnické potřeby s.r.o., Pohodlí 62, 570 01 Litomyšl
  • do balíku vložte:
    • kopii faktury
    • průvodní dopis s textem "Reklamuji zboží se závadou...", ve kterém zřetelně uveďte popis závad zboží a aktuální kontakt na Vás
  • po obdržení balíku Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace zboží, samotná reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů
  • záruční doba pro fyzické osoby (spotřebitele) je 24 měsíců od data zakoupení produktu, pro podnikatele (nákup zboží na IČ) je záruční doba 12 měsíců
  • záruční doba na kapacitu akumulátorů (které jsou součástí zboží) je 6 měsíců (záruka se nevztahuje na běžné snížení kapacity akumulátoru vzniklé v důsledku užívání zboží, jehož je akumulátor součástí

Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost SAPO kadeřnické potřeby s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

Náhradní díly jsou určeny pouze k odborné montáži, a proto je nutné při reklamaci předložit doklad o odborné montáži. Odbornou montáží se rozumí montáž odborně způsobilou osobou (instalatér, elektroservis, apod.), která má oprávnění takovou činnost vykonávat. Dokladem se rozumí potvrzení o montáži náhradního dílu s uvedením technologického postupu a vykonaných prací, z nichž vyplývá, že na určité zboží (nutno uvést typ zboží a výrobní číslo) byl instalován náhradní díl, který je předmětem reklamace. Vrácení náhradního dílu v zákonné lhůtě bude umožněno pouze v případě, že nebude tento náhradní díl žádným způsobem použitý nebo instalovaný.