Logo

Reklamační řád

Reklamační řád

Pokud už Vás potkala ta nepříjemná situace, že některý ze zakoupených produktů nefunguje zcela správně, rádi bychom Vám alespoň co nejvíce pomohli a poradili s řešením takovýchto komplikací. Reklamace u nás se nemusíte vůbec obávat! Vždy se snažíme, abyste měli s celým reklamačním procesem co nejméně starostí.

V případě reklamace zboží vždy postupujte následovně:

  • pokud Vám přijde poškozený balík nebo jeho obsah, prosím o jeho kompletní fotodokumentaci ( balíku, vystýlky a poškozeného výrobku ) a zaslaní na naši adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a my předáme na reklamační oddělení
  • poté nás kontaktujte na 800 100 427, často jsme schopni problém se zbožím vyřešit, aniž by bylo nutné reklamované zboží zasílat na naši adresu, pokud to možné není, postupujte podle návodu dále nebo dle telefonické domluvy
  • reklamované zboží zašlete jako doporučený balík na Pohodlí 62, 57001 Litomyšl
  • do balíku vložte:
    • kopii faktury
    • průvodní dopis s textem "Reklamuji zboží se závadou...", ve kterém zřetelně uveďte popis závad zboží a aktuální kontakt na Vás
  • po obdržení balíku Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace zboží, samotná reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů
  • záruční doba pro fyzické osoby (spotřebitele) je 24 měsíců od data zakoupení produktu, pro podnikatele (nákup zboží na IČ) je záruční doba 12 měsíců
  • záruční doba na kapacitu akumulátorů (které jsou součástí zboží) je 6 měsíců (záruka se nevztahuje na běžné snížení kapacity akumulátoru vzniklé v důsledku užívání zboží, jehož je akumulátor součástí

Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost SAPO kadeřnické potřeby s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

Náhradní díly jsou určeny pouze k odborné montáži, a proto je nutné při reklamaci předložit doklad o odborné montáži. Odbornou montáží se rozumí montáž odborně způsobilou osobou (instalatér, elektroservis, apod.), která má oprávnění takovou činnost vykonávat. Dokladem se rozumí potvrzení o montáži náhradního dílu s uvedením technologického postupu a vykonaných prací, z nichž vyplývá, že na určité zboží (nutno uvést typ zboží a výrobní číslo) byl instalován náhradní díl, který je předmětem reklamace. Vrácení náhradního dílu v zákonné lhůtě bude umožněno pouze v případě, že nebude tento náhradní díl žádným způsobem použitý nebo instalovaný.


Vytvořilo studio Vaněk Design